اخذ پذیرش و انجام خدمات دانشجویی از دانشگاه‌های معتبر فرانسه
  • 021-81090
  • شنبه تا پنجشنبه (09:00 - 17:00)

پرکاربردترین زبان‌های دنیا را بشناسید

امروزه بالغ‌ بر 6700 زبان مختلف در دنیا وجود دارد که ساکنان کشورها و مناطق مختلف از آن استفاده می کنند به عنوان مثال فقط در کشور اندونزی 375 زبان و در آفریقا نیز هزار زبان مختلف وجود دارد.
اما از میان این تعداد، تنها چند زبان به دلایل مختلف مانند شرایط سیاسی، اجتماعی و… نسبت به دیگر زبان‌ها رواج بیشتری دارند و به عنوان پرکاربردترین زبان های دنیا شناخته می شوند.

The most widely used languages in the world 

1- انگلیسی در صدر جدول

زبان انگلیسی به عنوان نخستین زبان پرکاربرد دنیا در صدر این فهرست قرار دارد. شما در هر کجای دنیا باشید در صورتی‌ که به این زبان تسلط کافی داشته باشید می‌توانید به راحتی  از پس امور خود بربیاید و در هر زمینه ای با افراد از مکانهای مختلف ارتباط برقرار کنید. در واقع می توان گفت که  انگلیسی یک زبان پایه و بین المللی و به عنوان مهمترین زبان دنیا در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، صنعتی، فرهنگی و علمی محسوب می شود.
 
در صورتی که قصد تقویت زبان انگلیسی و مهاجرت را دارید، شرکت در کلاسهای تخصصی موسسه آموزش قطب راوندی را به شما پیشنهاد  می کنیم.
در حال حاضر 5/16  درصد از کل جمعیت جهان از زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی خود استفاده می کنند.
 English languge

 2- اسپانیایی دومین زبان پر جمعیت دنیا

اسپانیولی دومین زبان اصلی پرکاربرد در جهان بعد از زبان انگلیسی است.  اسپانیایی‌ زبان مادری بیش از 500 میلیون نفر در سراسر دنیاست و  470 میلیون نفر از مردم بیست کشور دنیا برای کسب و کار و تجارت به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. حتی مشاغلی در آمریکا وجود دارند که لازمه استخدام در آن شغل ها داشتن تسلط کامل نسبت به صحبت کردن به زبان اسپانیایی است.
 
برای شرکت در کلاسهای تخصصی اسپانیایی روی لینک موسسه آموزش قطب راوندی کلیک کنید.  
 
 
 

spanish  

3- چینی ماندارین

از آنجا که چین بخش بزرگی از اقتصاد دنیا را در دست گرفته یادگیری زبان چینی ماندارین از اهمیت و جایگاه ویژه ای در اولویت بندی یادگیری زبانها نسبت به گذشته برخوردار است. زبان ماندارین نسبت به زبانی که مردم چین در ایالات محلی به آن صحبت می کنند بسیار ساده تر است وچینی‌های کشورهای دیگر مانند چینی‌های مالزیایی ، چینی‌های سنگاپور و دیگر کشورها نیز بیشتر به زبان ماندرین صحبت می‌کنند.
زبان چینی ماندارین به عنوان یکی از 6 زبان رسمی سازمان ملل محسوب می شود و هم اکنون زبان اصلی حدود 880 میلیون نفر از مردم دنیاست.
 
mandarine chines
 
 

4- زبان فرانسوی

زبان فرانسه اگرچه جایگاه چهارم این فهرست را به خود اختصاص داده است اما در حال حاضر زبان اصلی مردم بسیاری از کشورها در شمال و غرب آفریقاست و حدود 190 میلیون نفر در دنیا فرانسوی را به عنوان زبان اول صحبت می‌کنند.
همچنین اگر به تاریخ و تمدن اروپا علاقه مند باشید، ادبیات غنی فرانسه را از دست ندهید؛ رمانتیک‌ترین و عاشقانه‌ترین داستان ها را تنها در کتب ادبی این کشور پیدا خواهید کرد.
 
آموزش زبان فرانسوی  بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای در مجموعه قطب راوندی در حال ارائه و برگزاری است و با شیوه آموزش فوق فشرده در بازه زمانی بسیار کوتاهی به شما ارایه خواهد شد.

 French languge

5- زبان عربی

زبان عربی یکی از زبان‌های پراستفاده و بسیار قدیمی است و از انجا که کشورهای خاورمیانه به دلیل مساله نفت نقش مهمی در اقتصاد جهانی دارند بنابراین زبان عربی به عنوان یکی از پرکاربردترین زبانهای عصر حاضر از جایگاه ویژه ای برخورداردر این فهرست برخوردار است
این زبان نیز همانند سایز زبانها دارای لهجه‌ها و گویش های گوناگونی است و زبان عربی مدرن استاندارد به عنوان زبان رسمی نوشتار در همه کشورهای عرب پذیرفته شده است. در حال حاضر زبان عربی زبان 250 میلیون مردم عرب زبان، در بیش از 20 کشور عرب زبان دنیا است.
 
برای شرکت در کلاسهای تخصصی اسپانیایی روی لینک موسسه آموزش قطب راوندی کلیک کنید.  
 

 

Arabic Language World
 
 

6- زبان روسی

اگر قصد مهاجرت و یا تجارت با کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، جمهوری کریمه را دارید  ابتدا باید زبان روسی را به خوبی بیاموزید چرا که با وجود فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، مردم سایر کشورهای جدا شده از شوروی زبان روسی را به عنوان دومین زبان خود به یاد دارند. همچنین زبان روسی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد است و در حال حاضر 185 میلیون نفر در دنیا به این زبان صحبت می کنند. در حال حاضر آموزش زبان روسی در موسسه زبان قطب راوندی در حال برگزاری است و علاقه مندان با کلیک بر لینک موسسه 
 
 

 

Russian
 
 

7- زبان آلمانی

زبان آلمانی اگرچه در جایگاه هفتم این فهرست قرار دارد اما با توجه به اینکه کشور آلمان، پس از آمریکا و چین جایگاه سومین اقتصاد بزرگ دنیا را به خود اختصاص داده است بنابراین یادگیری این زبان همانند زبانهای انگلیسی و اسپانیایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است به خصوص اگر قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل در دانشگاههای این کشور داشته باشید. در حال حاضر 120 میلیون نفر از مردم دنیا از جمله اتریشی ها به زبان آلمانی صحبت می کنند و این زبان در سوئیس ، بلژیک و لوکزامبورگ یکی از زبان‌های رسمی به شمار می‌رود.
 
برای شرکت در کلاسهای تخصصی آلمانی روی لینک موسسه آموزش قطب راوندی کلیک کنید.  
 

 

German Language


  • پانزده دلیل مهم برای یادگیری زبان فرانسوی

    از بین همه‌ی زبان‌های موجود، زبان فرانسوی محبوب‌ترین زبان برای یادگیری است. این زبان در سراسر جهان موردعلاقه قرارگرفته شده است. علاوه بر اینکه یادگیری زبان دوم، قدرت حافظه‌ی شمارا افزایش می‌دهد، پتانسیل اقتصادی زبان فرانسه سبب یک تأثیر چشم‌گیر در زندگ...
  • پنج دلیل برای یادگیری تلفظ انگلیسی

    ممکن است دوست داشته باشید که مانند انگلیسی‌زبانان صحبت کنید و یا اینکه قصد داشته باشید که تجارت خود را بهبود ببخشید و یا اینکه از مزایای لهجه انگلیسی خود بهره ببرید.  برای همه این کارها باید بتوانیم که انگلیسی را مانند کسایی که زبان مادری‌شان است، تلفظ...
  • ده نصیحت زبان‌آموزان زبان فرانسوی برای تازه‌کاران

    مطابق بیانات انجمن  Talk in French در طی یک نظرسنجی از زبان آموزان زبان فرانسه در فیس‌بوک، که بهترین توصیه‌ای که تابه‌حال در مورد نحوه یادگیری زبان فرانسوی داشته‌اند چه بوده است؟ می‌خواهیم به بررسی نظرات پرتکرار بپردازیم . حال، قصد داریم به بررسی نکات م...
  • آزمون دولینگو چیست؟

    آزمون دولینگو ، یک آزمون اندازه‌گیری تسلط بر زبان انگلیسی است که اغلب برای دانشجویان بین‌المللی توصیه می‌شود. این آزمون سبب می‌شود که آنچه یک دانشجوی بین‌الملل برای نشان دادن سطح انگلیسی خود لازم دارد، کاملاً مشخص شود . آزمون دولینگو، یک آزمون برای سنج...
  • راهنمای جامع نوشتن یک مقاله کوتاه به زبان انگلیسی (مناسب برای بخش رایتینگ)

    تمام آنچه هنگام نوشتن یک مقاله زبان انگلیسی به آن نیاز پیدا می‌کنید را در اینجا بررسی می‌کنیم. برای داشتن یک نمره خوب در آزمون‌های زبان بخش رایتینگ شما نیاز دارید که تمرین بسیاری انجام دهید و چه‌بهتر این موضوع را فراتر از یک آزمون در نظر بگیرید تا بت...
  • 10 زبان سخت دنیا

    در دنیا بیش از ۶ هزار گویش متفاوت وجود دارد که مشتق گرفته از نزدیک ۲۰۰ زبان مختلف دنیا است. ممکن است بسیاری از افراد متوجه سختی زبان مادری خود نباشد اما هنگامی‌که یک فردی که قصد یادگیری زبان دوم را دارد و سعی می‌کند که زبان دیگری را یاد بگیرد متوجه می...
X

جهت ارتباط با واحد آموزش مجازی روی کارشناس مربوطه کلیک نمایید.
تلفن: 81090 - 021

      ارتباط و مشاوره رایگان (WhatsApp)
Close and go back to page