اخذ پذیرش و انجام خدمات دانشجویی از دانشگاه‌های معتبر فرانسه
  • 021-81090
  • شنبه تا پنجشنبه (09:00 - 17:00)

بهترین اپلیکیشن‌های دیکشنری برای زبان آموزان (انگلیسی)

اپلیکیشن‌های دیکشنری‌ همیشه ابزاری مفید بوده و هستند. این نرم‌ افزارها هم برای یادگیری یک‌ زبان جدید به کمک ما می‌شتابند و هم برای بررسی معنای چند واژۀ نا‌آشنا در کلاس درس، محل‌ کار، یا در جمعی از دوستان.
هر زبانی حاوی میلیون‌ها میلیون واژه است؛ زبان انگلیسی هم از این قاعده مستثنا نیست. اما هر یک از ما تنها با بخش کوچکی از این واژه‌ها و عبارات آشنا هستیم. نرم‌افزارهای دیکشنری، مزایای مختلفی دارند، آن‌ها علاوه بر یادگیری لغات جدید، به گسترش دایرۀ لغاتمان نیز کمک می‌کنند.
اگر به دنبال یک ابزار آموزشی مناسب برای کودکان هستید، اپلیکیشن‌های دیکشنری یکی از مناسب‌ترین اپلیکیشن‌های دیکشنری گزینه‌های موجود هستند. بسیاری از کودکان از این نرم‌افزارها به‌عنوان مقدمه‌ای برای شروع یادگیری زبان استفاده می‌کنند. دیکشنری‌ها معمولاً اولین ابزاری هستند که برای یادگیری لغات جدید و گسترش دایرۀ لغات به کمک آن‌ها می‌شتابند.

بهترین اپلیکیشن‌ های دیکشنری

برای یافتن اپلیکیشن‌های دیکشنری مناسب؟ با ما همراه باشید، در ادامه فهرستی از بهترین اپلیکیشن‌های دیکشنری را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

  1. دیکشنری مِریِم-وبستر

    Dictionary Merriam Webster
(این نرم‌ افزار برای اندروید، آیفون، و آیپد قابل‌ استفاده است.)

دیکشنری مِریِم وبستر یکی از بهترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌های دیکشنری موجود در جهان است. این برنامه شامل ویژگی‌های منحصر به‌ فرد بسیاری است که ازجملۀ آن‌ها می‌توان به جستجوی صوتی، تلفظ صوتی، جملات مثال، کلمه روز، و اصطلاح‌نامه‌هایی شامل لغات مترادف و متضاد اشاره کرد.

این نرم‌ افزار چند وجهی که توسط محبوب‌ترین و معتبرترین لغت‌نامۀ آمریکا، یعنی مِریم وبستر، ارائه‌شده است، تمام ویژگی‌های موردنیاز برای طیف گسترده‌ای از اهداف آموزشی، ازجمله خودآموزی را در اختیارتان قرار می‌دهد. مهم نیست که در چه سطحی آموزش می‌بینید، چه مبتدی باشید و چه حرفه‌ای، مریِم وبستر شمارا نا امید نخواهد کرد. آزمون‌های تقویت‌کنندۀ واژگان، لغت روز، اصطلاح‌نامه‌های مجهز به مترادف و متضاد، تعاریف کوتاه، و جملات نمونه، تنها تعدادی از مزایای آموزشی مریم وبستر هستند.

این برنامه رایگان و دارای خریدهای درون برنامه‌ای است و برای سیستم اندروید و iOS مناسب است.

android
ios

 

 

  1. دیکشنری دات کام


    دیکشنری دات کام
(این نرم‌ افزار برای اندروید، آیفون، و آیپد قابل‌ استفاده است)
دیکشنری دات کام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دیکشنری انگلیسی رایگان است. یکی از مهم‌ترین مزایای این اپلیکیشن این است که نیازی به اینترنت ندارد و به عبارتی یک دیکشنری آفلاین است. دیکشنری دات کام، چیزی بیش از دو میلیون واژه را پشتیبانی می‌کند. اگر به دنبال تعریف یک لغت، یا واژه‌های مترادف و متضاد یک لغت هستید، این دیکشنری آفلاین گزینۀ بی‌نقصی است. ناگفته نماند که این دیکشنری آفلاین ابزاری مناسب برای تقویت مداوم زبان انگلیسیتان خواهد بود. این نرم‌افزار مزایای خاصی دارد که ازجملۀ آن‌ها می‌توان به ذخیرۀ کلمات موردنظر، و فهرستی از آخرین واژه‌های جستجو شده اشاره کرد. این مزایا به شما کمک می‌کنند تا هرگز جدیدترین لغاتی که آموخته‌اید را فراموش نکنید.
اپلیکیشن دیکشنری دات کام سن و سال نمی‌شناسد، یعنی هم برای کودکان مناسب است و هم برای بزرگ‌سالان. تلفظ صوتی هر لغت، ترجمه لغات به بیش از 30 زبان، توضیحات مفصل مبدأ هر لغت برای علاقه‌مندان به ریشه‌ شناسی، و فرهنگ لغت زبان‌ آموزی پیشرفته، تنها چند مورد از مزایای بی‌شمارِ آموزشی این نرم‌ افزار هستند.
با ویژگی‌های «لغت روز» و «آزمون‌های لغت» می‌توانید هرروز آیتم جدیدی به دایرۀ لغات خود بیفزایید و هم‌زمان مغزتان را برای یادگیری زبان فعال کنید. اگر هنوز تشنۀ یادگیری چیزهای بیشتری هستید، می‌توانید از طریق خریدهای درون برنامه‌ای به چندین ویژگی پیشرفته ازجمله فرهنگ‌لغت عامیانه، مجموعۀ عظیمی از عبارات و اصطلاحات، جملات مثال، و فرهنگ‌لغت پزشکی، علمی، و ادبی دسترسی پیدا کنید.

این برنامه رایگان و دارای خریدهای درون برنامه‌ای است و برای سیستم اندروید و iOS مناسب است.

android
ios

 

  1. نرم‌افزار Advanced English Dictionary and Thesaurus (گنجینۀ لغات غنی و کامل انگلیسی)

    English Dictionary and Thesaurus
 (این نرم‌افزار برای اندروید، آیفون، و آیپد قابل‌ استفاده است)
نرم‌افزار Advanced English Dictionary and Thesaurus (گنجینۀ لغات غنی و کامل انگلیسی) یکی دیگر از مناسب‌ترین نرم‌ افزارهای موجود در بازار است. این نرم‌ افزار دارای بیش از یک‌ میلیون چهارصد هزار واژه است، ویژگی‌های مناسب و منحصر به‌ فردی نیز دارد که بررسی آن‌ها خالی از لطف نیست. این نرم‌ افزار شامل مجموعه‌ای از لغات مترادف‌، متضاد، ابر نام، مترونیم‌، و هر چیز دیگری است که به ذهنتان می‌رسد. پشتیبانی آفلاین نیز یکی دیگر از مزایای آن است و شما از این‌ پس می‌توانید از این دیکشنری آفلاین استفاده بسیاری ببرید. اگر به دنبال درک معنای دقیق یک لغت و همچنین انتخاب مناسب‌ترین واژه در یک جمله هستید، باید بگویم که گزینۀ مناسبی را انتخاب کرده‌اید.

این برنامه رایگان و دارای خریدهای درون برنامه‌ای است و برای سیستم اندروید و iOS مناسب است.

android
ios

 

  1. نرم‌افزار English Dictionary – Offline (دیکشنری آفلاین)
    English Dictionary Offline
(این نرم‌ افزار برای اندروید قابل‌ استفاده است)
نرم‌ افزار English Dictionary – Offline یکی از بهترین برنامه‌های دیکشنری رایگان برای کاربران اندروید است. قبل از هر چیزی باید بگوییم که این برنامه نیز چیزی بیش از 239 هزار واژه را پشتیبانی می‌کند. در بالا کادری برای جستجو و در پایین فضایی برای نمایش تعریف لغات تعبیه‌ شده است. یکی از مزایای دیگرش این است که به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مزیت دیگرش هم این است که هم املای بریتیش لغات را در اختیارتان قرار می‌دهد و هم املای امریکن آن‌ها را. بنابراین اگر به دنبال یک نرم‌ افزار کاملاً رایگان و مناسب هستید، پیشنهاد ما همین نرم‌افزار است.

این نرم‌افزار کاملاً رایگان و برای سیستم اندروید مناسب است.

android

 

  1. نرم‌افزار Oxford Dictionary of English (دیکشنری انگلیسی آکسفورد)

    Oxford Dictionary of English
(این  نرم‌افزار برای اندروید، آیفون، و آیپد قابل‌ استفاده است)
نرم‌ افزار Oxford Dictionary of English (دیکشنری انگلیسی آکسفورد) یکی از شناخته‌ شده‌ترین اپلیکیشن‌های دیکشنری موجود در جهان است. این دیکشنری انگلیسی-انگلیسی گل سرسبد آکسفورد است. این نرم‌افزار جامع‌ترین پوشش انگلیسی به انگلیسی را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از بهترین مزایای آن این است که به‌طور پیوسته اصلاح و به‌روزرسانی می‌شود. آخرین ورژن به‌روزرسانی شدۀ آن شامل چیزی بیش از 350000 لغت، عبارت، و اصطلاح می‌شود. این اپلیکیشن در اصل برای درک معنای اصلی لغات استفاده می‌شود، اما اگر به دنبال نرم‌ افزاری برای ترجمه و تعریف لغات هستید، بازهم دست روی گزینۀ درستی گذاشته‌اید.

این برنامه رایگان و دارای خریدهای درون برنامه‌ای است و برای سیستم اندروید و iOS مناسب است.

android
ios

 

  1. نرم‌افزار Dictionary by The Free Dictionary
    Dictionary by The Free Dictionary
(این نرم‌ افزار برای اندروید، آیفون، و آیپد قابل‌ استفاده است)
نوبتی هم که باشد نوبت نرم‌افزار Dictionary by The Free Dictionary رسیده است؛ یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دیکشنری رایگان. ویژگی‌های متعدد و متنوع این نرم‌ افزار شما را به وجد می‌آورد که ازجملۀ آن‌ها می‌توان لغت روز، طالع‌بینی، نقل‌قول‌های روزانه، و تعداد زیادی بازی با کلمات را نام برد. این نرم‌ افزار محتوای خود (درزمینۀ پزشکی، حقوقی، مالی و غیره) را از منابع معتبر متعددی مانند دیکشنری مک گرو هیل، هارپر کالینز، مجموعه کلیپ آرت فارکس، دانشگاه پرینستون، و ویکی‌پدیا می‌گیرد و برای هر جستجو استنادی ارائه می‌کند.
اگر به دنبال یکی از جامع‌ترین اپلیکیشن‌های دیکشنری در جهان هستید، پیشنهاد ما همین نرم‌ افزار است. این نرم‌ افزار هم به‌عنوان لغت‌نامه به کار می‌رود و هم به‌عنوان ابزاری برای ترجمه. این نرم‌افزار چند وجهی که توسط فارکس ارائه‌ شده است، برای هر قشری از جمله دانش‌آموزان، مترجمان، نویسندگان، و محتوا نویسان مناسب است. اگر می‌خواهید به‌طور هم‌زمان به ده‌ها دیکشنری ازجمله دیکشنری پزشکی، دیکشنری اصطلاحات و زبان عامیانه انگلیسی، اصطلاح‌نامه انگلیسی آفلاین، و بسیاری دیگر دسترسی داشته باشید، این شما و این هم Dictionary by The Free Dictionary. ناگفته نماند که اگر نمی‌توانید معنای لغت یا عبارتی را در آن بیابید، احتمالاً به این خاطر است که آن لغت یا عبارت اصلاً وجود خارجی ندارد.

این برنامه رایگان و دارای خریدهای درون‌ برنامه‌ای است و برای سیستم اندروید و iOS مناسب است.

 

android
ios

 



  1. نرم‌افزار RhymeZone Rhyming Dictionary
    RhymeZone Rhyming Dictionary
(این  نرم‌افزار برای اندروید، آیفون، و آیپد قابل‌ استفاده است)
اگر به دنبال لغات هم‌قافیه، مترادف، متضاد، کلمات مشابه، کلماتی با الگوی یکسان، یا سایر کلمات مرتبط هستید، RhymeZone دیکشنری قدرتمندی است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.
RhymeZone دارای پایگاه داده‌ای با بیش از 100000 لغت است که حتی به‌صورت آفلاین هم قابل‌دسترسی هستند. البته اگرچه برای یافتن لغات مرتبط نیازی به اینترنت ندارید، اما بااتصال به اینترنت، دیکشنری RhymeZone به RhymeZone.com متصل شده و به‌غیراز لغات مرتبط، تعاریف و ویژگی‌های دیگری را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

این اپلیکیشن رایگان نیست و برای سیستم اندروید و iOS مناسب است.

android
ios

 

  1. نرم‌افزار Kids Picture Dictionary (دیکشنری تصویری برای کودکان)

    Kids Picture Dictionary
(این نرم‌ افزار برای اندروید، آیفون، و آیپد قابل‌ استفاده است)
به دنبال یک دیکشنری کاربردی برای کودکان پیش‌دبستانی و کوچک‌تر هستید؟ پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که Kids Picture Dictionary را از دست ندهید. این برنامه دارای بیش از 650 تصویر با متن و صدا است. والدین می‌توانند با استفاده از این برنامه جملات ضبط‌شده را تکرار و با کودکانشان تمرین کنند و یا جملات خود را بسازند. این برنامه مناسب سنین 3 تا 6 سال است، بنابراین دو یا چند خواهر و برادر می‌توانند با این برنامه بازی کرده و حتی به یکدیگر آموزش دهند!
Word Central یک سایت آموزشی است که دیکشنری کامل کودکان، بازی با کلمات، و لغات رایج روزانه را در اختیارتان قرار می‌دهد. تمرین‌های موجود در این سایت فرصتی برای بهتر شدن دایرۀ لغات کودکان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این سایت دارای بخش‌های متعددی ازجمله «ساخت لغت‌نامه‌ای برای خود» است و به کاربران امکان ساخت لغت‌نامۀ مخصوص به خودشان را می‌دهد.
این برنامه رایگان و دارای خریدهای درون‌ برنامه‌ای است و برای سیستم اندروید و iOS مناسب است.

 

android
ios

 

  1. دیکشنری انگلیسی لانگمن

    longman dictionary
(این نرم‌ افزار برای اندروید قابل‌ استفاده است.)
لغت‌نامه و اصطلاح‌نامۀ لانگمن ترکیبی منحصر به‌ فرد از دو فرهنگ لغت است که به زبان‌آموزان انگلیسی کمک می‌کند تا هر بار کلمه و ترکیب صحیح را انتخاب کنند. ویرایش ششم لغت‌نامۀ انگلیسی معاصر لانگمن، منبع کاملی از واژگان و دستور زبان آنلاین برای دانش‌آموزان و دبیران محسوب می‌شود.

این نرم‌افزار رایگان نیست و برای سیستم اندروید و iOS مناسب است.

android
ios

 

  1. نرم‌افزار Urban Dictionary (دیکشنری محاوره‌ایی)
    Urban Dictionary
(این  نرم‌افزار برای اندروید، آیفون، و آیپد قابل‌ استفاده است)
اپلیکیشن Urban Dictionary یک لغت‌نامۀ عامیانه شامل کلمات جدید و معانی آن‌ها است. بخشی از این برنامه شامل تعاریف و توصیف لغات عامیانه و غیر عامیانه می‌شود.
کاربرد آن بسیار ساده است. می‌توانید کلمه یا عبارت موردنظرتان را در آن جستجو کنید و یا در بخش «لغت روز» لغات جدیدی را بیاموزید. با تکان دادن گوشی، قابلیت انتخاب لغت تصادفی نیز برایتان فعال می‌شود.
این نرم‌ افزار رایگان است و برای iOS مناسب است.

بسیار خب، برنامۀ موردنظرتان را پیدا کردید؟ اگر هنوز موفق به انتخاب‌نشده‌اید، فقط یکی از این اپلیکیشن‌های دیکشنری عالی و کاربردی را دانلود و آن را امتحان کنید. از آن به بعد دیگر نگران برخوردتان با لغات جدید نباشید چون معنای کلمات جدید، درست در جیب تان خواهد بود!

android
ios

  • پانزده دلیل مهم برای یادگیری زبان فرانسوی

    از بین همه‌ی زبان‌های موجود، زبان فرانسوی محبوب‌ترین زبان برای یادگیری است. این زبان در سراسر جهان موردعلاقه قرارگرفته شده است. علاوه بر اینکه یادگیری زبان دوم، قدرت حافظه‌ی شمارا افزایش می‌دهد، پتانسیل اقتصادی زبان فرانسه سبب یک تأثیر چشم‌گیر در زندگ...
  • پنج دلیل برای یادگیری تلفظ انگلیسی

    ممکن است دوست داشته باشید که مانند انگلیسی‌زبانان صحبت کنید و یا اینکه قصد داشته باشید که تجارت خود را بهبود ببخشید و یا اینکه از مزایای لهجه انگلیسی خود بهره ببرید.  برای همه این کارها باید بتوانیم که انگلیسی را مانند کسایی که زبان مادری‌شان است، تلفظ...
  • ده نصیحت زبان‌آموزان زبان فرانسوی برای تازه‌کاران

    مطابق بیانات انجمن  Talk in French در طی یک نظرسنجی از زبان آموزان زبان فرانسه در فیس‌بوک، که بهترین توصیه‌ای که تابه‌حال در مورد نحوه یادگیری زبان فرانسوی داشته‌اند چه بوده است؟ می‌خواهیم به بررسی نظرات پرتکرار بپردازیم . حال، قصد داریم به بررسی نکات م...
  • آزمون دولینگو چیست؟

    آزمون دولینگو ، یک آزمون اندازه‌گیری تسلط بر زبان انگلیسی است که اغلب برای دانشجویان بین‌المللی توصیه می‌شود. این آزمون سبب می‌شود که آنچه یک دانشجوی بین‌الملل برای نشان دادن سطح انگلیسی خود لازم دارد، کاملاً مشخص شود . آزمون دولینگو، یک آزمون برای سنج...
  • راهنمای جامع نوشتن یک مقاله کوتاه به زبان انگلیسی (مناسب برای بخش رایتینگ)

    تمام آنچه هنگام نوشتن یک مقاله زبان انگلیسی به آن نیاز پیدا می‌کنید را در اینجا بررسی می‌کنیم. برای داشتن یک نمره خوب در آزمون‌های زبان بخش رایتینگ شما نیاز دارید که تمرین بسیاری انجام دهید و چه‌بهتر این موضوع را فراتر از یک آزمون در نظر بگیرید تا بت...
  • 10 زبان سخت دنیا

    در دنیا بیش از ۶ هزار گویش متفاوت وجود دارد که مشتق گرفته از نزدیک ۲۰۰ زبان مختلف دنیا است. ممکن است بسیاری از افراد متوجه سختی زبان مادری خود نباشد اما هنگامی‌که یک فردی که قصد یادگیری زبان دوم را دارد و سعی می‌کند که زبان دیگری را یاد بگیرد متوجه می...
X

جهت ارتباط با واحد آموزش مجازی روی کارشناس مربوطه کلیک نمایید.
تلفن: 81090 - 021

      ارتباط و مشاوره رایگان (WhatsApp)
Close and go back to page