اخذ پذیرش و انجام خدمات دانشجویی از دانشگاه‌های معتبر فرانسه
  • 021-81090
  • شنبه تا پنجشنبه (09:00 - 17:00)

پانزده دلیل مهم برای یادگیری زبان فرانسوی

از بین همه‌ی زبان‌های موجود، زبان فرانسوی محبوب‌ترین زبان برای یادگیری است. این زبان در سراسر جهان موردعلاقه قرارگرفته شده است.
علاوه بر اینکه یادگیری زبان دوم، قدرت حافظه‌ی شمارا افزایش می‌دهد، پتانسیل اقتصادی زبان فرانسه سبب یک تأثیر چشم‌گیر در زندگی کاری و تجاری شما می‌شود. یکی از اصلی‌ترین علت‌های یادگیری زبان فرانسوی، ایجاد موقعیت‌های شغلی فراوان است.
علاقه‌ی زیاد به زبان فرانسوی دلایل زیادی ازجمله غذاهای فرانسوی، تاریخ، سنت، فرهنگ، هنر، ادبیات، محل‌ها، آداب‌ورسوم و موارد مشابهی را شامل می‌شود.
می‌توان گفت با یادگیری زبان فرانسه، درها و موقعیت‌های جدید به روی شما باز می‌شود.
 دلایل یادگیری زبان فرانسه


15 دلیل برای یادگیری زبان فرانسه
در زیر به بررسی ۱۵ دلیل منطقی و قانع‌کننده برای این‌که چرا فرانسوی را بياموزيد، آورده شده است.

  1. زبان فرانسوی به‌صورت گسترده در سطح جهان استفاده می‌شود و یک‌زبان پرطرفدار است.
این زبان در بیشتر از 30 کشور فرانسوی‌زبان استفاده‌شده و زبانی است که حدود 300 میلیون نفر به آن صحبت می‌کنند. افرادی که هم بومی زبان و هم غیربومی زبان هستند.
 این زبان، زبان رسمی ۲۹ کشور جهان است و در پنج قاره وجود دارد. فرانسوی پس از آلمانی و انگلیسی سومین زبان مادری رایج در اتحادیه اروپا است. انواع گویش‌های زبان فرانسوی در بیش از ۲۴ کشور آفریقایی پراکنده‌شده است و جمعیتی بالغ‌بر ۱۲۰ میلیون نفر در آفریقا به این زبان صحبت می‌کنند.
La Francophonie گروهی متشکل از 84 کشور است که در استفاده یا آموزش صحیح زبان فرانسه باهم اشتراک دارند. 
زبان فرانسه بعد از انگلیسی دومین زبان خارجی است که بیشترین یادگیری را دارد.
باوجود فرصت‌های شغلی‌ای که زبان فرانسوی ایجاد می‌کند، این زبان محبوب‌ترین زبان دوم برای دانش آموزان زبان‌آموز در سطح جهان است. زبان فرانسه،  یکی از زبان‌هایی است که در سایر کشورهای دنیا در مراکز آموزشی تدریس می‌شود و از پرکاربردترین  زبان‌های مورداستفاده در سازمان ملل متحد ، اتحادیه اروپا و دیگر سازمان‌های جهانی است.
 استفاده از زبان فرانسوی به‌صورت رایج و عمومی در جهان، سبب ایجاد گویش‌ها، لهجه‌ها و حتی گونه‌های متفاوت و درعین‌حال زیبای این زبان شده است.

  1. یک‌زبان شغلی الهام‌بخش ایجادکننده فرصت شغلی
اگر به‌صورت جدی قصد کار‌کردن در بازار بین‌المللی را دارید، داشتن توانایی صحبت به زبان فرانسوی علاوه بر انگلیسی،  می‌تواند شانس شمارا برای داشتن شغلی پول‌ساز و مناسب افزایش دهد. پس باوجود فرصت‌های شغلی مختلف، آموختن زبان فرانسوی یک مزیت است.
بیشتر شرکت‌هایی که در بخش‌های  هوانوردی، خودروسازی، بانکداری و مالی، مدیریت هتل، تجارت بین‌الملل، روزنامه‌نگاری و رسانه، آموزش، کالاهای لوکس و خرده‌فروشی فعالیت می‌کنند، به‌عنوان شرایط استخدام ، زبان فرانسوی را از داوطلبان می‌خواهند.
داشتن دانش زبان فرانسوی در های حضور در چندین شرکت فرانسوی را به روی زبان‌دانان باز می‌کند، ازجمله L'Oreal، BIC، Atari، Axa، BNP Paribas، Orange، Airbus، Alstom، Alcatel، Louis Vuitton، Chanel، Lacoste، Michelin،  ‌کریستین دیور، کارفور، پژو، میشلین و بسیاری دیگر. همچنین می‌توانید به‌عنوان یک کارشناس متخصص زبان در حوزه‌ی صادرات و واردات فعالیت کنید.
انتخاب‌های شغلی دیگر عبارت‌اند از شغل در سفر و گردشگری، اوقات فراغت، مهمان‌داری، مشاغل فرانسوی در سفارت و یا سفارت‌ها، شغل معلمان فرانسوی در مدارس، دانشگاه‌ها و مؤسسات خصوصی.
البته تسلط به زبان فرانسوی نیازمند طی کردن یک مسیر پر چالش است.  بااین‌حال  این پتانسیل را به شما می‌دهد که روزی شغلی را به‌عنوان مترجم و مترجم فرانسوی آغاز کنید و خدمات ارزشمندی را به شرکت‌های جهانی ارائه دهید.

  1. زبانی برای یک سفر جذاب
یکی از علت‌های آموختن زبان فرانسوی می‌تواند مسافرت و سفر باشد. تصور کنید بنا به دلایلی قرار است در تور آفریقا شرکت کنید یا از فرانسه یا سایر کشورهای فرانسوی‌زبان اروپا و فراتر از آن دیدن کنید. هنگامی‌که خود فرانسوی صحبت کنید و حتی یک لهجه یا گویش رایج آن را به کار ببرید، قطعاً سفر جذاب و لذت‌بخش‌تری را خواهید داشت. البته که کشور فرانسه با داشتن بیش از ۸۹ میلیون گردشگر در سال ۲۰۱۷، پربازدید ترین کشور دنیا است و سال‌به‌سال بر این آمار افزوده می‌شود.
 فرانسه دارای بناهای تاریخی، موزه‌ها، گالری‌ها، مناظر و مکان‌های تاریخی متعددی است که کشوری باریشه‌های تاریخی عمیق و یک تاریخ شگفت‌آور را منعکس می‌کند.
 دانستن زبان فرانسه آن را به تجربه‌ای لذت‌بخش و سازنده تبدیل می‌کند.  هنگام برقراری ارتباط با بومیان به زبان آن‌ها می‌توانیم از آن لذت بیشتری ببریم، موافق نیستید؟

  1. دسترسی به فرهنگ غنی، ادبیات، موسیقی و فیلم
فرانسه اغلب به‌عنوان زبان یک فرهنگ ماندگار و منحصربه‌فرد توصیف می‌شود. این زبان در سطح بین‌المللی، هنرهای تجسمی، تئاتر، رقص، معماری و... در جهان بسیار شناخته‌شده است. یادگیری زبان فرانسه، شما به دنیای غنی‌ای از ادبیات اصیل و ناب بخصوص موسیقی و فیلم‌های فرانسوی وارد خواهید شد. طیف وسیعی از فیلم‌ها و سریال های تلویزیونی فرانسوی وجود دارد که برای تقویت زبان می‌توان از آن‌ها بهره گرفت.
 تماشای این فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی بدون خواندن زیرنویس راهی عالی برای یادگیری این زبان جذاب است. کشور فرانسه، با دریافت ۱۶ جایزه نوبل، بیشترین تعداد نوبل ادبیات را دارد. این کشور، قرن‌ها است که مهد پرورش نویسندگان بزرگ و بااستعداد که نامی جهانی و ماندگار دارند، بوده است. با آموختن زبان فرانسوی، شما می‌توانید گستره‌ی تنوع فرهنگ فرانسه را شاهد باشید و قطعاً یک مزیت برای زیستن در خارج از کشورتان را به شما می‌دهد.

  1. یک آموزش عالی زبان با تحصیل در فرانسه
در قاره اروپا کشور فرانسه یکی از محبوب‌ترین مقاصد دانشجویان بین‌المللی است. فقط در سال ۲۰۱۷ حدود ۵۵۰۰ دانشجو از کشور هند به ادامه تحصیلات عالیه در این کشور پرداخته‌اند. آموزش عالی در فرانسه برای آماده‌سازی متخصصان بسیار باتجربه و بااستعداد، بسیار ماهر شناخته‌شده است.  برای استخدام در شرکت‌های مختلف، با دیدگاه یک فرد با نگرش جهانی و رفع کننده مشکلات به شما نگاه می‌شود. مدارک و گواهی‌نامه‌های تحصیلی و علمی که در دانشگاه‌های فرانسه کسب می‌کنید، در سراسر جهان مورداحترام است و آن‌ها را به رسمیت می‌شناسند. با داشتن توانایی صحبت کردن به زبان فرانسوی، به‌راحتی می‌توانید در مدارس، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی ادامه تحصیل دهید.
هندی‌هایی که می‌توانند فرانسوی صحبت کنند از طرف دولت فرانسه بورسیه‌ی تحصیلی می‌شوند.

  1. جهانی بودن زبان فرانسوی در اینترنت
زبان فرانسوی ازجمله زبان‌های اعتقادی در اینترنت است. پس با برقراری ارتباطی جهانی با میلیون‌ها انسان با ملیت و نگرش‌های مختلف، شما می‌توانید یک دیدگاه جهانی و بازداشته باشید. تسلط به زبان فرانسه به شما کمک می‌کند تا اخبار را از رسانه‌های برتر بین‌المللی فرانسوی (TV5، France 24، Le Monde، و Radio France Internationale) دریافت کنید. ازآنجاکه بسیاری از وب‌سایت‌های فرانسوی‌زبان جهانی هستند ، دانستن زبان فرانسوی دسترسی مفید، گسترده و اضافی به اطلاعات را به شما ارائه می‌دهد.

  1. پلی برای دیگر زبان‌های اروپایی
 زبان فرانسه همان چیزی است که شما به‌درستی می‌توانید به‌عنوان زبان «پل‌ساز» توصیف کنید.  مهارت زبان فرانسه هنگام یادگیری هر زبان عاشقانه دیگری مانند اسپانیایی، کاتالان، ایتالیایی، پرتغالی و رومانیایی تأثیر مثبتی دارد.
پس با برقراری ارتباطی جهانی با میلیون‌ها انسان با ملیت و نگرش‌های مختلف ، شما می‌توانید یک دیدگاه جهانی و بازداشته باشید.
شما می‌توانید بسیاری از کلمات فرانسوی مشابه انگلیسی و سایر زبان‌های عاشقانه را پیدا کنید.
بینش زبان فرانسه دیدگاه‌های جدیدی را در مورد انگلیسی ارائه می‌دهد.
 دانستن زبان فرانسه به شما کمک می‌کند تاکمی بیشتر در مورد این زبان‌ها بدانید.
 اگر سعی کنید زبان اروپایی بعدی را یاد بگیرید، مزیت فوق‌العاده‌ای خواهید داشت چراکه بسیاری از تجارب یادگیری زبان فرانسه را می‌توانید در آموختن زبان جدید به کار ببرید.

  1. یک‌زبان هیجان‌انگیز و نه سخت برای یادگیری
آموختن زبان فرانسوی سخت نیست اما راحت هم نیست! یادگیری زبان فرانسه می‌تواند سرگرم‌کننده و انگیزه دهنده باشد.
در حال حاضر روش‌های زیادی وجود دارد که هم کودکان و هم بزرگ‌سالان می‌توانند با استفاده از آن‌ها زبان فرانسوی را بیاموزند. برای برقراری ارتباط به زبان فرانسوی، زمان زیادی منتظر نخواهید بود و بعد از آموختن سطوح ابتدایی می‌توانید شروع به صحبت کردن کنید.
 فرانسوی و انگلیسی هزاران لغات مشابه باهم دارند - برخی مشابه و برخی دیگر بسیار نزدیک.  Edition به Édition تبدیل می‌شود، Liberty به Liberté تبدیل می‌شود، و Quality به Qualité تبدیل می‌شود، Music به Musique و غیره.
 به‌طورکلی، فرانسوی به‌عنوان یک‌زبان اروپایی پیچیده به‌حساب می‌آید، اما آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید دشوار نیست.
تلفظ و لهجه‌ی فرانسوی پیچیده است و گاهی سختی را بیشتر می‌کند اما نوشتن فرانسوی مشکلی ندارد.

 یادگیری هر زبانی چقدر طول می‌کشد؟
 با داشتن تکنیک‌های یادگیری زبان مناسب، علاقه، پشتکار، مواد مطالعاتی اثبات‌شده و انگیزه کافی، می‌توانید در عرض 3 سال به زبان فرانسه تسلط پیدا کنید.

  1. زبان روابط بین‌الملل و دیپلماسی
زبان فرانسوی نه‌تنها به‌عنوان زبانی برای رسیدگی به دارایی‌های مالی، سفارش دادن غذا هنگام سفر و یا شروع معامله‌های تجاری معروف و مورداحتیاج است، بلکه برای انواع ارتباطات بین‌المللی نیز لازم است. استفاده از زبان فرانسوی امکان برقراری ارتباط با بسیاری از مردمان جهان را به شما می‌دهد که می‌توان با این کار در هر زمینه‌ای پیشرفت کرد.
یادگیری زبان فرانسه به‌عنوان یک‌زبان خارجی بسیار کارآمد است زیرا در اکثر سازمان‌های بین‌المللی پیش‌نیاز است.
پس به همین علت فرانسوی به‌عنوان یک‌زبان جهانی ارتباط استفاده می‌شود.
بسیاری از سازمان‌ها و آژانس‌های بین‌المللی از زبان فرانسه به‌عنوان زبان رسمی استفاده می‌کنند.
 به‌عنوان‌مثال می‌توان به سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا، یونسکو، سازمان جهانی بهداشت، UNHCR، UNCTAD، ECOSOC، ناتو، IOC، ICJ، IRC، دادگاه‌های بین‌المللی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.
اگر می‌خواهید دریکی از سازمان‌های بین‌المللی دنبال شغل هستید، زبان فرانسوی بسیار کمک‌کننده است. این زبان به‌عنوان زبان دیپلماسی شناخته‌شده است.

  1. فواید سلامتی و مفید برای مغز
مطابق مطالعات مختلف دانشمندان اعلام کرده‌اند که دو زبان بودن انسان را باهوش‌تر می‌کند و سبب تقویت حافظه می‌شود.
یادگیری زبان فرانسه به تقویت قدرت مغز، افزایش ضریب هوشی، بهبود تمرکز و افزایش توانایی حل مسئله کمک می‌کند.
علاوه بر این، کارایی شمارا در اولویت‌بندی وظایف، مهار و حفظ توانایی شما برای انجام چند کار، و بهبود درک و عملکرد تصمیم‌گیری شما افزایش می‌دهد.
طبق تحقیقات در دانشگاه گنت کشور بلژیک،  دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که افراد دوزبانه کمتر در معرض آلزایمر و زوال عقلی هستند و یا این‌که این بیماری‌ها را به تأخیر می‌اندازد.

  1. زبانی که اطلاعات بین‌المللی را تقویت می‌کند
زمانی که بتوانید از طریق زبان فرانسوی ارتباط برقرار کنید ، می‌توانید با یک دنیای تازه از علم دانش رویارو شوید.
 صدها سرویس ارتباطی تلویزیونی، رادیویی و اینترنتی به زبان فرانسوی وجود دارد.
 زبان فرانسه در بیش از 56 کشور در آفریقا، اروپا و سایر بخش‌ها رواج دارد.
زبان فرانسه، پنج قاره را در بردارد. فرهنگ و تاریخ غنی این زبان بیانگر وقایع بسیاری در تاریخ است.
 بسیاری از آثار مهم به زبان فرانسوی نوشته‌شده‌اند و همچنان به همین زبان تولید می‌شوند.
 فرانسوی به شما امکان می‌دهد از این اطلاعات به شکل اصلی و بدون فیلتر آن قدردانی کنید.

  1. مهاجرت به فرانسه، کانادا و سایر کشورهای فرانسه زبان
اگر بخواهید در فرانسه ساکن شوید و یا مهاجرت کنید مثلاً به کانادا، باید در آزمون‌های مختلف مهارت فرانسه مانند TCF و TEF کانادا شرکت کنید.
 زبان فرانسه یکی از شرایط مهاجرت اقتصادی کانادا هست. همچنین بسیاری از کشورهای دنیا ، اجازه اقامت یا تحصیل به افراد دارای دانش زبان فرانسه  می‌دهند.
این‌یکی از دلایل اصلی است که چرا دولت کشورهای مربوطه مشوق‌هایی را برای یادگیری زبان مهاجران فراهم می‌کند.
 تصور کنید به زبان فرانسه مسلط هستید.  شرکتی که برای آن کار می‌کنید به دنبال کارکنانی برای پر کردن موقعیت‌های مختلف در فرانسه، بلژیک، سوئیس، لوکزامبورگ، کانادا، آفریقا یا سایر کشورهای فرانسوی‌زبان است.
پس اگر به زبان فرانسه علم داشته باشید ، رزومه شما در اولویت قرار می‌گیرد، در حالی بسیاری از افراد ممکن است این امتیاز را نداشته باشند.

  1.  زبان خلاقیت، روشنگری و استدلال
 زبان فرانسه یکی از بهترین و معتبرترین زبان‌های تحلیلی است. این زبان، افکار و نگرش انتقادی را بنا می‌کند و آن را گسترش می‌دهد. این زبان همچنین به دلیل زبان دانشمندان برجسته و فیلسوفان مشهوری مانند ژرژ چارپاک، پاستور، ماری کوری و غیره مشهور است.
شهر پاریس را لا‌ویل لو‌‌میر می نامند یعنی شهر نور، چراکه این شهر روشنایی بوده است. این شهر از اولین شهرهای اروپایی بود که از طریق گاز روشنایی خیابان‌ها را انجام داد.
زبان فرانسوی توسط فیلسوفان جهانی در قرن ۱۸ میلادی ایده‌هایی جهانی را به ثبت رسانده است.
این امر منجر به گسترش دیدگاه‌ها و محبوبیت حقوق بشر به صورتی که امروزه آن‌ها را می‌شناسیم، شد.
زبان فرانسوی همواره درصحنه بوده و خود را نشان داده است. این زبان، زبانی بوده است که چند قرن فرهنگ را جلوه داده است.
معلمان برای دانش آموزان خود هزاران جشنواره تئاتری را هرساله در نقاط مختلف جهان برگزار می‌کنند که شامل فرانسه می‌شود.
این به دانش‌آموز اجازه می‌دهد تا در مواجهه بادانش آموزان دیگر اعتمادبه‌نفس خود را تقویت کند. دانش‌آموزان همچنین زبان فرانسه را از طریق آهنگ‌های انگیزشی فرانسوی که از مجموعه وسیعی از خوانندگان فرانسوی موجود است، یاد می‌گیرند.

  1.  تأثیر قرار دادن دیگران و مرکز جذب بودن
آیا شما زبانی را فقط به خاطر متأثر کردن مردم می‌آموزید یا هدفی دارید؟
درحالی‌که من از یادگیری زبان فرانسه برای تحت تأثیر قرار دادن دوستان، آشنایان یا غریبه‌ها حمایت نمی‌کنم اما این کار یک انگیزه کارآمد است.
 توانایی صحبت کردن به زبان فرانسه به‌تنهایی می‌تواند تأثیر بسیار خوبی در اطراف شما ایجاد کند، به‌خصوص اگر این مهارت را به رخ نکشید.
 فرض کنید فرد خارجی به‌طور اتفاقی بخشی از یک جلسه تجاری است. در آن صورت، این تصور می‌تواند به یک مشارکت تجاری موفق تبدیل شود و رضایت حرفه‌ای و اجتماعی را برای شما به ارمغان بیاورد.
علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید یک الگوی مناسب شوید که دیگران نیز به خواندن و آموختن زبان فرانسوی تشویق شوند.

  1.  فرانسه زبان زیبایی است
 دلیلی وجود دارد که چرا فرانسوی برای چندین دهه - شاید بیشتر - "زبان عشق" نامیده می‌شود.
اگر در جهان یک‌زبان وجود داشته باشد که همه برای زیبا بودن آن توافق داشته باشند، آن زبان قطعاً فرانسوی است.
 ممکن است کلیشه‌ای به نظر برسد، اما ازنظر زیبایی‌شناسی دل‌نشین، خیره‌کننده، شاعرانه، ملایم و زبانی بسیار موسیقیایی است.
برای افرادی که غیربومی هستند این زبان کاملاً موزون و موزیکال است.
زبان فرانسه برای اطمینان از اینکه فرانسوی همیشه مانند یک آهنگ موزون و ملودی به نظر می‌رسد قوانینی دارد.
با توجه به‌ملایمت و حس خاص و نفسانی و شایدم عرفانی این زبان ويژه است.

فرانسه زبان زیبایی است

 نتیجه‌گیری - آیا باید زبان فرانسه را یاد بگیرید؟
اگر به دنبال بهترین زبان خارجی برای مشاغل شرکتی هستید، فرانسوی یک گزینه عالی است. انگیزه‌های یادگیری فرانسه به‌عنوان یک‌زبان خارجی فوق‌العاده و کامل است.
چرا امروز با ثبت‌نام در یک مطالعه فرانسوی بخشی از این زبان زیبا نمی‌شوید؟  فرانسه راهی به‌سوی تجربه جهانی جدید است.

  • پانزده دلیل مهم برای یادگیری زبان فرانسوی

    از بین همه‌ی زبان‌های موجود، زبان فرانسوی محبوب‌ترین زبان برای یادگیری است. این زبان در سراسر جهان موردعلاقه قرارگرفته شده است. علاوه بر اینکه یادگیری زبان دوم، قدرت حافظه‌ی شمارا افزایش می‌دهد، پتانسیل اقتصادی زبان فرانسه سبب یک تأثیر چشم‌گیر در زندگ...
  • پنج دلیل برای یادگیری تلفظ انگلیسی

    ممکن است دوست داشته باشید که مانند انگلیسی‌زبانان صحبت کنید و یا اینکه قصد داشته باشید که تجارت خود را بهبود ببخشید و یا اینکه از مزایای لهجه انگلیسی خود بهره ببرید.  برای همه این کارها باید بتوانیم که انگلیسی را مانند کسایی که زبان مادری‌شان است، تلفظ...
  • ده نصیحت زبان‌آموزان زبان فرانسوی برای تازه‌کاران

    مطابق بیانات انجمن  Talk in French در طی یک نظرسنجی از زبان آموزان زبان فرانسه در فیس‌بوک، که بهترین توصیه‌ای که تابه‌حال در مورد نحوه یادگیری زبان فرانسوی داشته‌اند چه بوده است؟ می‌خواهیم به بررسی نظرات پرتکرار بپردازیم . حال، قصد داریم به بررسی نکات م...
  • آزمون دولینگو چیست؟

    آزمون دولینگو ، یک آزمون اندازه‌گیری تسلط بر زبان انگلیسی است که اغلب برای دانشجویان بین‌المللی توصیه می‌شود. این آزمون سبب می‌شود که آنچه یک دانشجوی بین‌الملل برای نشان دادن سطح انگلیسی خود لازم دارد، کاملاً مشخص شود . آزمون دولینگو، یک آزمون برای سنج...
  • راهنمای جامع نوشتن یک مقاله کوتاه به زبان انگلیسی (مناسب برای بخش رایتینگ)

    تمام آنچه هنگام نوشتن یک مقاله زبان انگلیسی به آن نیاز پیدا می‌کنید را در اینجا بررسی می‌کنیم. برای داشتن یک نمره خوب در آزمون‌های زبان بخش رایتینگ شما نیاز دارید که تمرین بسیاری انجام دهید و چه‌بهتر این موضوع را فراتر از یک آزمون در نظر بگیرید تا بت...
  • 10 زبان سخت دنیا

    در دنیا بیش از ۶ هزار گویش متفاوت وجود دارد که مشتق گرفته از نزدیک ۲۰۰ زبان مختلف دنیا است. ممکن است بسیاری از افراد متوجه سختی زبان مادری خود نباشد اما هنگامی‌که یک فردی که قصد یادگیری زبان دوم را دارد و سعی می‌کند که زبان دیگری را یاد بگیرد متوجه می...
X

جهت ارتباط با واحد آموزش مجازی روی کارشناس مربوطه کلیک نمایید.
تلفن: 81090 - 021

      ارتباط و مشاوره رایگان (WhatsApp)
Close and go back to page